Subject: AS Sillamäe-Veevärk taotlus -gaasipaigaldise tehniline kontroll
From: "Alar Punson" <[email-masked]>
To: "Lembi Tasane" <[email-masked]>
Cc: "Aap Andreas Rebas" <[email-masked]>, "Priit Poschlin" <[email-masked]>, "Ingrid Teinemaa" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 09:34:41 +0200

Tervitus !

Palun regada deltas.

Aap palun lisa TTJA kodulehele
https://www.ttja.ee/eraklient/ohutus/koduohutus/gaasiohutus#eluruumi-gaasi
paigal

Priit kui juba suhelnud pole, siis JVIS se kasutusjuhend pole paha saata.

Sillamäe trepikojad, keldrid ja gaasipaigaldiste omanikud ootavad
kontrolle ja kõik koos soovivad panustada. Aega võttis ja ilmselt hakkab
asja saama.

A

……………………………

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 5, 2024 9:15 AM
To: [email-masked].' <[email-masked].
<mailto:[email-masked].> >
Subject: AS Sillamäe-Veevärk taotlus

Tere

AS Sillamäe-Veevärk palub eluruumide gaasipaigaldiste kontrolli
teostamiseks registreerida taotluses nimetatud isikud. Tehnilise JVIS
kasutaja registreerimisleht lisatud.

Lugupidamisega

Aimeli Laasik

Arengujuht

mob.  +372 55 41 650

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS Sillamäe-Veevärk